Hatalmas Köszönet és Hála Lucy-nak a javításért!! =)

Fejezetek:


||Otthon,édes otthon||

||Barátság mindenekfelett||

||Búcsú||

||Nemzetek és személyek viadala||


||A Két világ összefolyik||


||Egyszer te szorítasz egy Nemzettel,egyszer pedig a Nemzet szorít érted||

||Szerelem és szeretet,na de ki hivatott eldönteni,hogy mikor mit érzünk||

||Szüntelen bolyongok, észrevétlen, csendesen||

||A világ tetején||

||Barátságból valami más||

||Napról napra,hétről hétre||

||Szeretlek||

||Egy barát nem dörgöli az orrod alá,milyen borzalmasan választottál,csak csendben helyrehozza a hibáidat,mielőtt kárt okozna neked||

||Szilveszter||

||Új év||

||Megbocsátani valakinek mutatja az igazi erőt||

||E korban,melynek mérlege hamis...||

||Mikor túlságosan szeretünk,nehéz észrevenni,hogy már nem szeretnek bennünket||

||Tudat alatt cselekszünk.Becsukunk és kinyitunk egy ajtót.Ugyanazzal a mozdulattal..||


||Olykor az álmok a tovaszálló csöndben beröppennek a nyitott ablakon, a sors madarát, gyöngéd érintéssel, egy törékeny pillanatra a kezedben tarthatod||

||Barátságtól a szerelmet csak egy lépés választja el ||

||A barátok meghallják,hogy mit mondasz,de a jó barát figyel arra is,amit NEM mondasz ki||

||Mutass egy utat,mi kivezet innen,ha tiszta marad lelked,elveszik minden,menekülj magad elől,de soha ne feledd: te sem élheted túl az életet||

|| Nem a betegséget, hanem a beteget kell gyógyítani||

|| Igaz barát az, aki melletted van, pedig máshol kéne lennie.||


|| Néha ami csak egy kalandnak indult, valami igazivá változhat.||

2011. január 21., péntek

Szilveszter

Már csak pár óra volt vissza az évből, én pedig az egyik bárszéken ültem és figyeltem, ahogy mindenki tombol, szórakozik. Csendben Cristől messze be lehet vallani, hogy nagyon értett a bulikhoz a portugál.

Morcosan néztem, ahogy Irina rázza magát egy ruhának még jó szándékkal sem mondható cuccban. Nem igazán bírtam ezt a nőt.

- Meg se próbálsz kicsit oda jönni, és valamennyire mozogni? - jött oda hozzám Iker.

- Inkább ülök itt egész este, de az év további részében versenyzek, mint egy éjszakával elcsesszem a karrierem. - vigyorogtam rá.

- Ezt megértem. - bólintott. - Sergio merre van? - ült le a mellettem lévő székre.

- Ajánlom neki, hogy valaki tombol. - végigsimítottam a tüllös ruhámon, ami a térdem alá ért. - és Sarah?

- Kiment a mosdóba. - mosolygott. - Nincs semmi baj, ugye?

- Semmi, csak az, hogy ez itt van! - böktem Irina felé.

- Én se bírom. - húzta el a száját. - Na megyek ott jön Sarah. Biztos nem jössz?

- Biztos. - mosolyogtam rá. Adott egy puszit és otthagyott. Összeakadt a tekintetem Sarahval, aki nagyon ellenségesen nézett rám. Meglepetten néztem vissza, de elfordult és belecsimpaszkodott Iker nyakába. Kezd ő is Irina szintjére kerülni nálam.

Egész jó hangulatom volt, míg meg nem láttam Larat, Sarah egyik kolléganőjét. Sergio jóba volt vele, és az újságok pletykáltak arról még mielőtt megtudták volna, hogy velem van együtt Sergio, hogy Larával húzzák egymást. Vagyis inkább Sergio Larat…

Rengeteg mini ruhás nő volt ott akik kellették magukat. Nem tudom Cris honnan szerzett ennyi ilyen nőcskét. Kinézem belőle, hogy mind megvolt már neki. Szemmel megkerestem Crist aki Marcelloval biliárdozott.

Lemásztam a bárszékből, mikor láttam, hogy Lara oda megy Sergiohoz táncolni. Megindultam a hátsó udvar felé, így pont láttam, hogy Cris egy csajjal nevetgélve megy a szobája felé. Körbenéztem Irina merre van, és éppen táncolt egy számomra ismeretlen pasival. Sóhajtva ültem le a kanapé szélére és figyeltem Irinát. Nem kel a balhé. Egy kis idő után persze, már keresni kezdte Crist. Így kénytelen voltam óvatosan besurranni a szobák folyosójára. Mikor láttam Irinát idegesen befordulni a folyosón gyorsan benyitottam Cris szobájába és becsuktam az ajtót mielőtt Irina észrevehetett volna. Reméltem, hogy ebben a szobában lesz. Elnéztem az ágy felé, ahol egy döbbent Cris és a nőcske feküdt, már meztelenül.

- Tűnj innen. - néztem a nőre. - Öltözz! - dobtam oda Crisnek a pólóját. Értetlenül és idegesen nézett rám. - Irina a folyosón van már! - mondtam halkabban. A csaj még mindig döbbenten ült az ágyon és Crist nézte, hogy én mit akarok. Roninak szerencsére leesett a dolog és felkapta a pólóját és a gatyáját.

- Mozogj már! - ripakodtam a csajra, aki csak most kezdett el kapkodva öltözni. - Ablak! - néztem Crisre. Értetlenül nézett rám. Oda lökődtem az ablakhoz és kitártam és addig böködtem, míg ki nem mászott. Mekkora mák, hogy Crisnek nincs emelete. Gyorsan végig löktem a csajt az ágyon mikor fordult a kilincs és magunkra rántottam a takarót.

- Maradj nagyon csendben. - súgottam a fülébe.

- Cristiano? - hallottam a dühös nyivákolós hangot.

- Irina. - lestem ki a takaró alól. - Őőő megmagyarázom. - játszottam el, hogy zavarba vagyok.

- Hol van Ronika? - kért számon.

- Itt nincs. - nézett ki a takaró alól a csaj. Nem azt mondtam neki, hogy kussoljon? Ránéztem és ő édes mosolyra húzta a száját, mintha tényleg csináltunk volna valamit. És akkor ugrott be ki ez a nő. Erika Sanz, spanyol színésznő feküdt alattam. Ránéztem a döbbent Irinára.

- Szeretnél csatlakozni? - kérdeztem mosolyogva. Döbbenten vágta ránk az ajtót.

- Ez egy szappanoperába simán elmehetett volna. - nevetettem.

- Remek jelenet lett volna. - bólintott. Lehúztam a takarót magamról és leültem az ágy szélére.

- Erika Sanz. - nyújtott kezem. Melltartóba volt és bugyiba.

- Tudom. - nevettem. - Amelia Semvilla.

- Tudom. - nevetett velem.

- Kíváncsi vagyok, milyen gyorsan tudja meg Sergio, hogy állítólag leszbikus lettem. - gondolkodtam el vigyorogva.

- Sergio Ramos? - kérdezett vissza. Bólintottam. - Ő sem rossz pasi. - vigyorgott.

- Ő az enyém. - figyelmeztettem.

- Eszembe se jutott a női szeretőm pasiját elvenni. - nevetett. - Ronaldot viszont el tudnám magam mellett viselni.

- Még nem ismered, vagy sokat ittál, azért beszélsz félre. - nevetve keltem fel az ágyról és indultam meg sántikálva az ajtó felé.

- Megvársz? - szólt utánam. Megálltam az ajtóba és megvártam. míg felöltözik. Együtt mentünk ki a többiekhez. Irina elégedett fejjel ült az egyik bárszéken. Tehát elmondta Sergionak. Nem tudtam mire számítsak, de azért oda botorkáltam Sergiohoz aki éppen Crissel nevetgélt valamin.

- Hallom leszbikus lettél. - köszöntött.

- Pár perc erejéig. - bólintottam nevetve. Lazán vette, ez jó volt. Cris gondolom elmesélte a dolgot még az előtt, hogy Irina megtalálta volna Serget.

- Köszi a mentést. - ölelt meg Roni.

- Van mit. - nevettem. - Legközelebb te játszod el a buzit, mikor éppen megcsalom Sergiot. Oké?

- Ahhoz nekem is lesz 1-2 szavam. - húzott az ölébe Serg.

- Miért vagy Irinával, ha folyton megcsalod? - faggattam Crist. Lazán vállat volt, és tipikus Ronisan elmosolyodott.

- Nem tudom. - válaszolta. - Talán megszokás.

- Cris csak megszokásból ne legyél vele. - kezdtem bele, de Serg megcsípte a combom. Mérgesen néztem rá. Megrázta kicsit a fejét, tehát ne szóljak bele. Pedig nagyon bosszantott a dolog.

- Jössz táncolni Sergi? - jött Lara. Nem volt szimpi a csaj. Látszott, hogy mennyire oda van Sergioért, és talán pont ez miatt lett unszimpatikus.

- Majd talán később. - mosolygott rám. - Most kicsit maradok Amivel.

- Miattam ne utasíts vissza egy táncot. - néztem rá. - Főleg, hogy a hölgy kért fel.

- De egész este nem is foglalkoztam veled. - rázta a fejét.

- Majd Cris szórakoztat. - felkeltem és belekaroltam az említettbe, aki egyetértően bólintott.

- De.. - sóhajtott egyet és felkelt. - Menjünk. - kezdte el terelni a táncolók közé Larat.

- Azt hittem, hogy benne látod a legnagyobb veszélyt. - jegyezte meg Cris.

- Így is van. - bólintottam őket nézve. A csaj úgy rázta magát, mint egy epilepsziás akinek rohama van. - De minél közelebb tudod magadhoz az ellenséget, annál kisebb eséllyel tud meglepni. - magyaráztam.

- Ez olyan, hogy jóban vagyok Sergioval, pedig meg esz a sárga irigység, hogy az övé vagy. - nem célozni akart ezzel, mert csak rám pillantott és beleivott a poharába. A táncolókat nézte.

- A házigazda miért nem tombol? - kérdeztem pár perc után.

- Le akarsz rázni? - kérdezte felvont szemöldökkel. Volt valami kihívó a mosolyába.

- Igen. - nevettem. Az igazság az volt, hogy nem akartam, hogy bárki miattam ne bulizzon. - Felhívom Nandot. - túrtam elő a telefonom. - Megszületett Leo és még nem is láttam. Ez kiakaszt. - húztam fel az orrom.

Cris adott egy puszit a fejemre és eltűnt a tömegbe. Kimentem az udvarra és leültem az egyik kinti székre messze a háztól. Kikerestem Nando számát és vártam, míg kicsöng egyszer utána kinyomtam. Nem tudtam hol szilvesztereznek, vagy nem-e keltem fel az egyik babócát. Amint alkalmas úgyis visszahív. Ez esetben szinte azonnal.

- Ciao, El Niño! - vettem fel.

- Niña! Szervusz. - szólt bele vidáman. - Mi a helyzet arra? Hogy vagytok?

- Erre semmi igazán szokatlan. Cris félre kacsingat, senki nem hazudtolja meg a bulizós szokásait így Szilveszter alkalmából. - magyaráztam. - De mesélj milyen újra babázni? Leo rosszkisfiú?

- Egyáltalán nem. - nevetett. - Felébred persze, még nagyon kicsi, de egy igazi kis angyal. Nora százszor rosszabb. - háttérben ott is zene szólt. - De mesélj hogy van a lábad?Mikor mész a csapatodhoz? Találkozhatnánk.

- A lábam lerohad annyira fáj. - nevettem. Most itt kint a hidegbe tényleg sokkal jobban fájt. De lehet, hogy csak a mászkálás miatt.

- És azon kívül, hogy vagy? - kérdezte mosolygó hangon.

- Hát, te hogy vagy a testeden kívül?- kérdeztem nevetve. Nando jó barátom volt, de első sorban ő Sergio barátja volt, így nem szóltam neki a féltékenységemről. - Értem én, hogy testek kívüli élmény, de ennyire! - mindketten nevetni kezdtünk. - Boldog Új Évet és puszilom Olit meg a két gyerkőcöt is puszild meg helyettem.

- Meglesz. - hallottam, hogy mosolyog. Volt valami kisfiúsan édes Nando mosolyában. - Pepe üdvözöl, és sokszor puszil. - tette hozzá nevetve.

- Angyalka, vigyázz jobban magadra! Megijedtünk mikor hallottunk a lábadról! - kiabálta Pepe valószínűleg Fernando mellet állva. - Boldogat és jobbat, mint volt!

- Viszont! - nevettem.

- Puszilunk mindenkit. - mondta még Fernando, és utána egy gyors elköszönéssel le is raktuk. Jó volt hallani a hangjukat. Ha már kint voltam, és zaklattam a népet, írtam egy SMS-t Davidnak is, hogy érezze a törődést.

„ Boldog Új Évet Villás. :D Puszilom a népet és téged is! A.S.„

Nem vártam választ mégis kaptam.
„Neked is Boldog Új Évet, és én is puszilok mindenkit. :D Ezek szerint már nem haragszol a csúnyaaa zakóért? :p D.V. „
„ Olyat nem mondtam, hogy nem haragszom.. főleg, hogy most felmelegedted. A visszavágón majd jóóól kikaptok :p”

„ Álmodban királylány. :D Lehet, hogy Madrid a főváros, de a Foci fellegvára még mindig Barcelona. „
„ Had ne mondjam, ki a Királyigárda... :D Fehér szív, fehér lélek , Real Madrid szurkoló leszek, amíg élek!"

„ :D Hajrá Barca!! :D Megyek bulizi. Vigyázz magadra, lehetőleg jobban mint eddig… Sok gyógyölelés innen a messziből!”

„ Szia Villácska. neked meg gól örömtől mentes Barcás meccseket. „

„ Én is téged. :D „

„Tudoooom :D XD „

Visszamentem a házba nehézkesen és beültem vissza az egyik bárszékre. Irina ült oda mellém.

- Ha megpróbálsz tönkre tenni, én teszlek téged tönkre, mielőtt még kettőt pislognál. - mondta nekem mosolyogva.

- Jaj de félek. - mosolyogtam vissza. Tudod kettőnk között az a különbség, hogy Cris nekem hisz jobban, és ha választani kel engem választ. - felhorkantott és úgy nézett rám mintha hülyeséget mondtam volna.

- Csak reménykedj. - mivel Cris és Serg felénk nézegetettek, ezért mindketten kedvesen mosolyogtunk.

- Nem reménykedek. - vágtam rá. - Én már akkor itt voltam, mikor te még csak Oroszországban festetted a körmöcskédet.

- De engem szeret. - húzta ki magát.

- Tévedésben élsz. - mosolyogtam rá. Leszálltam a székről, de még ránéztem. - Csak egy rongy vagy, akin ki lehet élni a vágyait. Nem szerelmes beléd.

- Mit képzelsz magadról, te kis szajha? - esett nekem vicsorogva.

- Hát biztos nem értékelem annyira túl magam, mint te, banya. - vetettem oda nevetve és ott akartam hagyni, de belekapaszkodott a hajamba. - Engedj el! - sziszegtem. Láttam, hogy a srácok felénk jönnek. Megfogtam a csaj csuklóját és rántottam egyet rajta. Leborult a bárszékről, és a tűsarkain se tudott megállni. A másik kezével is felém kapott és végigszántotta a vállam. Megfordultam, nem törődve a hajamat tépő kezével és gyomorszájon vágtam, hogy engedjen el.

- Héhéhéh! - kapta el a derekam Sergio. - Nyugalom.

- Te reped sarkú… - kezdett bele, De Cris befogta a száját.

- Mindenki magából indul ki Édesem. - nyomtam meg az utolsó szót. Ránéztem Crisre, várva, hogy dühösen villanjon a szeme, de vigyorgott Irina feje felett. Mikro a nő is ránézett egyből komoly arcot vágott. Oda bújtam Sergihez és elrejtettem a vigyorom. Adtam egy okot Crisnek, hogy elhagyja Irinát, legalábbis a vigyorából ezt olvastam ki.

- Mondtam, hogy ne avatkozz bele. - csóválta a fejét Serg mikor a fürdőbe a vállam látta el, mert annak a nőnek a karmai nyomán vérzett 4 csíkban.

- Ő kezdte! - védtem magam. - Jól tisztítsd ki, nehogy valami bacit elkapjak attól a szukától.

- Mért van olyan érzésem, hogy Cris és mellettem nem tűrsz el más nőt csak magadat? - kérdezte sóhajtva.

- Ez nem igaz! - akadtam ki. - Csak olyan nők tagadnak rátok, akik nem érdemelnek meg titeket.

- Te sem érdemelsz meg? - kérdezte vigyorogva.

- Nem. - csóváltam a fejem.

- Miért nem? - értetlenkedett.

- Miért igen? - kérdeztem vissza széttárt karokkal. Mosolyogva csóválta meg megint a fejét. Mikor kimentünk már visszaszámlálás volt. Oda mentem Ikerhez és Crishez. Sergio beállt mögém és néztük a visszaszámláló órát. Körülöttem mindenki hangosan számolt vissza.

Vége lesz nemsokára annak az évnek, mikor először ültem Forma 1-es kocsiban, mikor először győztem, mikor megismertem Sebit, mikor Világbajnok lett a válogatottunk, és mikor összejöttem Sergioval. Egy újabb évet búcsúztatunk, ami annyira nem is volt rossz, csak a lábammal ne történt volna semmi.

Mikor éjfélt ütött az óra Sergio megfordított óvatosan és megcsókolt. Ez olyan filmbeillő volt, mégis jól esett így indítani az újévet. Koccintottam Crissel és Ikerrel. Sara mosolyogva koccintotta a poharát az enyémnek.

- Sajnálok mindent. - a mosolya igazinak tűnt, és a megbánása is.

- Elvan felejtve. - emeltem meg a karcú pezsgős poharat felé. Érdekes volt, hogy egyik srác sem volt kiütve, mint tavaly.

- Szebb és jobb Új Évet mindenkinek. - kiabálta Cris. Mindenki magasra emelte a poharát. Belekortyoltam az édes pezsgőbe, és mosolyogva néztem, ahogy mindenki ölelkezik. Egy újabb évnek nézünk elébe.

Sergio magához ölelt.

- Szeretlek. - súgta a fülembe.

- Én is szeretlek. - súgtam vissza. Mosolyogva csókolt meg.

A buli igazán csak ez után kezdődött. Én is ittam már rendesen, így az Új év első percei teljesen kiesnek. Reggel Sergio ágyában ébredtem a mellkasán fekve, de fogalmam sem volt, hogy kerültem oda.

1 megjegyzés:

  1. pont ma találtam egy régebbi Képes Sportban Irináról egy képet...hát azért lennék olyan ronda,mint ő xD

    Sarah nekem nem tetszik:Dkíváncsi vagyok,hogy menyire őszinte:D ha nem volt az,az nekem csak jó:D:D

    csak legyen Ramosnak igaza:D tök egyetértek,szerintem se tűr meg Ami egy csajt se körülöttük:D Cris meg..."Ez olyan, hogy jóban vagyok Sergioval, pedig meg esz a sárga irigység, hogy az övé vagy." nem kommentálom.Csak reménykedek xD

    Sergio féltékeny Crisre,vagy csak szeretném,hogy az legyen?:D:D mindenesetre nekem annak tűnik:D

    a konfliktusos

    VálaszTörlés