Hatalmas Köszönet és Hála Lucy-nak a javításért!! =)

Fejezetek:


||Otthon,édes otthon||

||Barátság mindenekfelett||

||Búcsú||

||Nemzetek és személyek viadala||


||A Két világ összefolyik||


||Egyszer te szorítasz egy Nemzettel,egyszer pedig a Nemzet szorít érted||

||Szerelem és szeretet,na de ki hivatott eldönteni,hogy mikor mit érzünk||

||Szüntelen bolyongok, észrevétlen, csendesen||

||A világ tetején||

||Barátságból valami más||

||Napról napra,hétről hétre||

||Szeretlek||

||Egy barát nem dörgöli az orrod alá,milyen borzalmasan választottál,csak csendben helyrehozza a hibáidat,mielőtt kárt okozna neked||

||Szilveszter||

||Új év||

||Megbocsátani valakinek mutatja az igazi erőt||

||E korban,melynek mérlege hamis...||

||Mikor túlságosan szeretünk,nehéz észrevenni,hogy már nem szeretnek bennünket||

||Tudat alatt cselekszünk.Becsukunk és kinyitunk egy ajtót.Ugyanazzal a mozdulattal..||


||Olykor az álmok a tovaszálló csöndben beröppennek a nyitott ablakon, a sors madarát, gyöngéd érintéssel, egy törékeny pillanatra a kezedben tarthatod||

||Barátságtól a szerelmet csak egy lépés választja el ||

||A barátok meghallják,hogy mit mondasz,de a jó barát figyel arra is,amit NEM mondasz ki||

||Mutass egy utat,mi kivezet innen,ha tiszta marad lelked,elveszik minden,menekülj magad elől,de soha ne feledd: te sem élheted túl az életet||

|| Nem a betegséget, hanem a beteget kell gyógyítani||

|| Igaz barát az, aki melletted van, pedig máshol kéne lennie.||


|| Néha ami csak egy kalandnak indult, valami igazivá változhat.||

2011. március 20., vasárnap

Néha ami csak egy kalandnak indult, valami igazivá változhat.

BEFEJEZŐ RÉSZ!
Ismét vége valaminek. Szeretném, ha írnátok komit így a végéhez, ha olvastátok, és elmondanátok a véleményeteket, ha jó, ha nem jó! :)


A barcelonai futam után volt egy buli, amin Jaime volt a DJ. Még nem állt a pultban, mikor én megérkeztem. Sebi Felipével beszélgetett, nem messze az ajtótól. Hannah Sebi mellett álldogált és a tömeget nézte. Odasétáltam hozzájuk.

- Sziasztok! Milyen dolog, hogy a barátnőd ilyen csinosan felöltözik, te pedig el sem viszed táncolni? - szúrtam le Sebit.

- Milliomodszorra mondom akkor - fordult Hannah felé. -,menj bulizni ha szeretnél. - A lány elmosolyodott és megrázta a fejét.

- Nem hagylak itt. - Végignéztem a szőke nőn. Visszafogottan, mégis bulihoz öltözött. Ő ide szórakozni jött, nem mint Sebi, akin egy póló és egy ing volt, egy farmerral. Ő a társaság miatt jött, meg valószínűleg azért, mert a csapattársa zenélt, és mert megfenyegettem, hogy itt legyen.

- Velem se jössz? - nyújtottam a kezem Hannah felé. Nem igazán volt pozitív a kapcsolatunk, de ugye mindenkinek jár második esély. Itt már elgondolkodott, végül megrázta a fejét. - Felipe, te sem jössz? - próbáltam becsábítani a tömegbe a brazilt, de mosolyogva a fejét rázta. Megforgattam a szemem.

- Nem tudjátok, milyen egy igazi spanyol buli. - Otthagytam őket, és a pulthoz mentem.

- 4 Cuba Librét szeretnék - az ujjammal mutattam a számot, hogy ne értsük félre egymást. Én már láttam a tömegben azokat, akikkel jó lesz a buli. Igazából, csak el kéne kezdeni tombolni, és mindenkit magával húzna a zene. De ahhoz rendes zene kéne. Szemmel keresni kezdtem a kékszemű spanyol pilótámat. Nem messze a DJ pulttól beszélgetett valakivel.

- Visszajövök az italokért - néztem a pultosra, aki bólintott. Odamentem Jaime-hez.

- Mikor kezdesz? - Mosolyogva adott egy csókot.

- Kezdjek? - kérdezett vissza.

- Csak akkor fog beindulni a buli - vontam vállat.

- Látom szinte minden meghívott vendég eljött - nézett a terem másik végébe.

- Igen - nevettem.

- Majd feljössz hozzám? - kérdezte még.

- Persze - mosolyogtam rá. Bólintott, adott egy puszit és felment a DJ pulthoz.

Én visszamentem a cuba librékért, és visszamentem Hannahoz.

- Tessék, kóstold meg, nagyon finom - adtam egyet a kezébe. - Ellopom a nőd - vigyorogtam Sebire.

- Csak hozd vissza az este végeztével egyben - adott Hannah arcára egy puszit, és hagyta, hogy elrángassam.

- Ma bulizz ne, gondolj semmire - mondtam neki. Közben Jaime beszélni kezdett.

- Köszöntök mindenkit a bulin! - kezdett bele. - Külön köszöntöm a pilóta társaimat és csodás barátnőiket, és kiemelt köszöntést érdemelnek Spanyolország híres focitái is, akik ma velünk mulatnak. Jó szórakozást! - Elmosolyodtam.

- Focisták? - kérdezte Hannah.

- Bizony. - Odarángattam a terem másik oldalánál ülő focistákhoz, és lenyomtam a nekem fent tartott helyre.

- Ő itt Sebastian Vettel babája - mutattam be. - A neve Hannah. Ő is német. Meg kéne mutatni, milyen egy igazi spanyol buli. - Leraktam Sarah és Shakira elé 1-1 pohár piát és az utolsóba én kortyoltam bele.

- Hát bulizzunk! - kelt fel Gerrard és Shakirát is hívta magával. Cris és Sergio is felkeltek az asztaltól. Serg nézett vissza az ott ülő, David- Iker- Sarah- Messi négyesre. David szemforgatva kelt fel és rángatta magával a mellette ülő Sarat, így Iker is kénytelen volt felkelni. Messi viszont engem méregetett. Sóhajtva ültem le mellé.

- Oké, figyelj - kezdtem bele. - Utállak, ellenszenves vagy, és még barcás is. Arról nem is beszélve, hogy beképzelt, és argentin.

- Nem vagy egy kicsit előítéletes? - nézett végig rajtam.

- Lehet - vontam vállat. - Blanco vagyok, te viszont katalán csapatban játszol. És ellenszenves vagy. De ma este hajlandó vagyok úgy viselkedni, ahogy te velem. Ha bunkózol én is, ha kedves vagy, én is. Rajtad múlik, mennyire rontod el a saját bulid.

- Jól nézel ki. - Elmosolyodtam.

- Te sem vagy vészes. - Felnevetett. Próbálkozni lehet, nem igaz? Nem fogom megszeretni, de azért egy éjszakára elfelejthetem a gondjaimat, és azt, kit utálok.

- Gyere táncolni! - kaptam el Hannah kezét. A többiek már a táncparketten voltak.

Hannah egészen addig nem oldódott fel, míg el nem fogyott a cuba libre a poharából. Utána már kezdte a gátlásait levetkőzni, és táncolt rendesen.

- Mit szólnál hozzá, ha bevonnánk pár karót nyelt Forma 1-est is? - hajolt oda Sergio. Összevigyorogtunk. Kikértem Red Bullt meg 5 feles vodkát. Kiöntögettünk a Red Bullból, és beleöntöttük a vodkát. Tapasztalat, hogy szemét pia, nem érzed benne a vodkát.

- Ezért még kapok - nevettem.

- Majd kerülöd őket egy hétig - nevetett. Bólintottam.

Az első, akit megláttam, Hamilton volt.

- Lewis! - ültem le mellé. Érdeklődve nézett rám. Rámosolyogtam. - Sajnos nem volt sok időnk összebarátkozni, vagy ellenségekké válni - magyaráztam. Körülötte rajongók ültek, és látszott az arcán, hogy bármit megtesz, csak mentsem ki. - Tudom, hogy McLaren, meg minden. De egészségedre - tettem elé a Red Bullt. Emeltem az enyémet és először méregetett, majd végül koccintott és beleivott.

- Jössz táncolni? - kérdeztem. - Esetleg később?

- Később - bólintott. Vigyorogva hagytam ott. Figyelnem kellett kinek a kezében van már Red Bullos doboz spanyol zászlós mintás szívószállal. Ugyanis az mutatta meg nekem ki iszik vodkásat.

Meg se lepődtem, mikor Alonso kezében láttam egy olyat. Sergio ismerte őt, így könnyen rá tudta tukmálni.

Mikor megláttam a Sebi- Felipe párost, elkezdtem a részeget játszani.

- Héééé! - Megkapaszkodtam Felipe vállában, aki egyből elkapta a derekam, hogy el ne essek. - Hoztam nektek frissítőt! - nyomtam a kezükbe az üvegeket. - Egészségetekre! - emeltem meg az enyém.

- Te mennyit ittál? - kérdezte Sebi vigyorogva. A célom elértem, nem szagolt bele. Majd most megtanulja, hogy tőlem ne nagyon fogadjon el innivalót. Felipe is beleivott, látszólag egyikük sem gyanakodott.

- Nem sokat - egyenesedtem ki és vigyorogva mentem tovább. Értetlenül néztek utánam. - Gyertek majd táncolni! - szóltam vissza.

Nem volt több üvegem, így visszamentem a pulthoz, és kikértem egy kör Gin-Tonicot a többieknek. Tálcán vitte oda. Jól mutatta, ki az, aki ismer és ki az, aki nem. Cris, Iker, Sergio és David először beleszagolt a pohárba. Gerrard egyből beleivott, bár az ő részeges szokásait ismerve bármit adhattam volna neki. Sarah talán nem is akarta tudni, mi az. Shakira, Hannah és Messi pedig megvárták, míg a többiek megisszák. Mondjuk Hannah helyében nem építenék erre. Mindenesetre hősiesen lehúzta.

Leraktam a tálcát, és táncolni kezdtünk. Pár perc után Sebi, Felipe és még Hamilton is csatlakozott.

Jó pár kört megittunk, és én még Jaime-vel is ittam.

Elég gyorsan Cris karjaiban kötöttem ki.

**

Egy hotelszobában ébredtem fel, ami tuti nem az enyém volt. A hasamon Lara aludt. Pislogtam párat, mire ez leesett. A jobb oldalamon Sergio, míg a balomon Cris szunyókált. Még nem lett volna baj a csoportos alvásból, de ami a fiúkból látszott, az ruhátlan volt. Az én melleim sem fedte semmi. Ez viszont már zavarba ejtő volt. Már csak kíváncsiságból lestem be a takaró alá. Lara a két lábam között aludt. A bal lábam Cris lábain volt, és a srác keze a belső combom pihent. Sergio mancsai Lara hátán voltak, az egyik lába meg az enyémen. Még rendben lenne, de egyedül rajtam volt egy kigombolt férfiing, meg Lara nyakában egy férfi nyakkendő.

Visszadőltem a párnákra. Lehunytam a szemem és próbáltam visszaemlékezni, mi lett a buli vége. Csak sóhajok, fülledt, erotikával teli levegő, nyögések, simogatások, csókok ugrottak be.

Egyre biztosabb voltam benne, hogy ez nem egy rohadt nagy félreértés. Megcsaltam Jaimet, ráadásul kapásból 3 emberrel. Ez igazán… érdekes.

Mire a gondolatmentem végére értem, Lara megmozdult a hasamon. Laposakat pislogva nézett fel. Egy pillanatra farkasszemet néztünk. Aztán levándorolt a pillantása a melleimre. Majd vörösödve vissza ugrott a szememre a pillantása. Felült, és csak akkor szembesült vele, hogy én tök meztelen vagyok és ő is.

- Mi…? - nem folytatta. Bólintottam. Fülig vörösödött - Jaj.

- Nincs értelme vörösödni - vigyorodtam el. - Valószínűleg most már akár barátnők is lehetnénk. - Nevetni kezdtem, amire a két srác is felébredt.

- Ki mire emlékszik?- kérdeztem. Összegomboltam magamon Cris ingét.

- Én annyira, hogy téged kerestelek valami miatt, és bejöttünk ide - mondta Sergio. - És nagyon szenvedélyesen csókolóztatok, illetve már nem sok ruha volt rajtatok. - Crisre néztem, aki bólintott.

- Igen, rémlik, hogy 2 körül feljöttünk, és egymásnak estünk - ráncolta a homlokát.

- Csodás - fújtam. Értetlen arcok néztek rám. - Pasim van! - tártam szét a kezem.

- Szívás - vigyorgott Cris. - Én nagyjából mindenre emlékszem. - Végignézett rajtam, majd Larára pillantott.

- Én nem sokra - ráncolta a homlokát Lara.

- Asszem jobb is - reagáltam le. - Nem bírnál a szemembe nézni - elnevettem magam. Egyre több részlet jött vissza az éjjelből.

Felkeltem, és próbáltam a ruhámat megkeresni. Semmi sikerrel.

- Miért nem fekszel szépen vissza? - érdeklődött Cris.

- Mert Jaime így is megöl - morogtam. Magamra rángattam a bugyim. - És nem etikus csak így lazán venni a dolgokat. - Erre már Lara is fel akart kelni, de Sergio nem hagyta.

- És mit szólnál egy kis emlékfrissítéshez? - vigyorgott Serg.

- Valaki vágja szájba helyettem - morogtam. Mikor ráakadtam az egybe részes ruhámra magamra rángattam. Melltartó már az éjjel kezdetén sem volt rajtam. Legalábbis így emlékeztem.

- Na pusz - dobtam egy puszit az ágyban fekvő srácoknak és kacsintottam egyet Larára, akinek az arca mélybordó lett. Tetszik, hogy ennyire pirulós. Nem nézném ennyire ezt ki belőle.

Szépen átmentem a Jaime-vel közös szobánkba és halkan nyitottam be. Nagyon reméltem, hogy eléggé kiütötte magát ő is.

Beosontam a hálóba, és az első, amit észrevettem, hogy Jaime-nek nem lehet olyan hosszú haja, hogy csak így elterüljön a párnán. Megfogtam a takaró sarkát és lerántottam az ágyról. Egy fekete hajú csaj simult az én pasimhoz. Átfutott az agyamon, hogy milyen jogon durrogok, de csak egy pillanat volt. A spanyol vérem nem engedte meghazudtolni saját magam.

- Te mégis mi a francot keresel itt? - kaptam el a csaj csuklóját. Nem nagyon volt a testén ruha és a mellette szuszogó Jaimen még annyi se.

- Ami! - ült föl egyből a katalán pilóta. - Esküszöm megmagyarázom - nézett a fekete csajra.

- Nem kell. - Undorodva engedtem el a csaj kezét. Odamentem a bőröndömhöz, és behúztam rajta a cipzárt. Rossz megszokás volt, hogy nem pakolok ki. - Végeztem. - Büszkén rángattam magam után a bőröndöt. Dög voltam, mert ugyanúgy megcsaltam Jaimet, sőt, nem is egy emberrel, de abban a percben nem érdekelt. Nem volt az ő életében helyem. Vagy inkább az én életemben nem volt neki helye. Már senki másnak nem volt hely. A posztok ki voltak osztva.

Visszamentem Cris szobájába, ahol reggel ébredtem. Sergio éppen a pólóját készült felvenni a nappali részben. Cris boxerben állt a háló ajtajában.

- Hát te? - nézett végig rajtam Sergio.

- Rájöttem, hol a helyem. Hol jó nekem. - Megvontam a vállam.

- Hol? - kérdezte Cris kíváncsian. Elengedtem a bőröndöt és elé léptem. Szorosan átöleltem a keskeny, de izmos csípőjét.

- Itt. - Felnéztem az arcára, és egy hatalmas mosoly terült szét rajta.

- Örülök, hogy 3 év után végre erre rájöttél - jegyezte meg Serg. Ránéztem.

- Gondolkozz el rajta - mosolygott. - Gondold végig ki, mikor volt melletted, és ki milyen címre pályázik a szívedben.

- Te csak nem az idegesítően jól ismerő legjobb barát akarsz lenni? - vigyorogtam rá. Viszonozta a vigyort, és bólintott. - Iker mindig csak akkor volt ott Fernandoval együtt, ha nagy szükségem volt a jó barátokra.

- Ők messziről figyelnek téged. Így kimaradnak sok mindenből, és tudnak segíteni - bólintott.

- Oli szintén a legjobbak között van - mosolyogtam elgondolkodva, de nem engedtem el Crist. - Sarah és Mona is ott voltak, de Sarahban csalódtam, Mona pedig már más körökben mozog - elmélkedtem tovább. - Gerrard, mint egy kis öcsi. Sebi, pedig mint egy távoli rokon - folytattam. Felnéztem Crisre. - Évek óta te voltál azaz ember az életemben, akit nem tudtam hova tenni. - Én elgondolkodón néztem, de Cris tudta már, mit fogok mondani. Olyan érzésem volt, mintha mindenki tudná jó ideje, mi lesz a végkimenetele az egésznek, csak engem, az életem főhősnőjét hagyták ki a buliból. - Te képviselted a kísértést, a szenvedélyt. - Cris arcán még nagyobb lett a mosoly, mint eddig volt.

A szemeiben láttam, hogy ő nem fog lépni. Nekem kell lépnem. Lábujjhegyre álltam és megcsókoltam. A csókja édes volt, és szerető. Mikor eltávolodtunk és Sergiora néztem, olyan arcot vágott, mint egy türelmes bátyus, aki éppen most tanította meg a szorzótáblát a hugicájának.

- Miért küldted vissza a bugyiaimat, meg a baby dollt? - néztem Cris szemébe. Pontosan tudtam, hogy ő küldte.

- Úgy gondoltam, továbbléptél, és nem vagyok annyira mazochista alkat - mosolygott. Belecsimpaszkodtam a nyakába és ismét megcsókoltam, ezúttal szenvedélyesen.

Cris arcán örömöt láttam. Lara pedig picit talán zavarba volt.

- Lara, meddig leszel előttem zavarba? - szegeztem neki a kérdést. - Láttalak, érintettelek, talán még csókoltalak is. Mi kell még?

- Ez nekem fura - nyögte ki. - Nem olyan régen, még én magam írtam rólad és Sergioról a cikket, és beszéltem róla a TV-ben.

- Elég pasifaló vagyok. - vontam vállat vigyorogva. Még mindig Cris meztelen mellkasának dőltem. - Hidd el, nincs bajom veled, míg nem kezdesz el féltékenykedni rám, hogy Sergio velem is foglalkozik. - Itt eszembe jutott Sarah. Ott romlott meg a barátságunk.

- Nem fogok - mosolygott.

- Te pedig nem üldözöd el - nézett rám Sergio.

- Elüldözni? - értetlenkedett Lara.

- Minden barátnőnket elüldözte - nevetett Cris. - Elég nehezen bírja a konkurenciát - rácsaptam a mellkasára, de nem hagyta abba. - Irinát is elüldözte, bár ő bírta a legtovább Ami ellen. - Morcosan összefontam a kezem a mellemen.

- Nem igaz - morogtam.

- Deeee - nevetett Sergio. Cris vigyorogva adott egy puszit.

- Látod milyen igazságtalanok? - néztem Larára. - Vigyázz velük. A focisták fura népség. - Most mi nevettünk Larával és a fiúk néztek sötéten.

**

Pár héttel később a Wembley-ben ültem, és a szépen kimanikűrözött körmöm rágtam.

- Fújják már le - mondogattam folyton.

- Nyugodj meg egy nagyon kicsit - nézett rám Fernando. Neki mindegy volt, ki nyer, hiszen a Real Madrid és a Barcelona játszották a BL döntőt.

Mikor meghallottam a meccs végét jelző sípszót, egy emberként ugrottam fel a tömeggel és ordítva éljeneztünk. Megnyertük a Bajnokok Ligáját, Cris és Benzema góljával.

Folytak a könnyeim örömben, és aki csak a közelemben volt, ölelgetett. Mi a királyi gárda oldalán ültünk. Aztán annyit láttam homályosan, hogy Cris ott áll a korlátnál, ami a pályától választotta el a nézőtért. Fernando megfogta a kezem, és oda húzott a korláthoz. Átsegített a korláton, és a túloldalon Cris keze már a derekamon is volt. Könnyedén leemelt onnan. A nyaka köré fontam a kezem és szorosan megöleltem.

- Győzteteeeeeeeek! - kiabáltam, de így is alig hallottam a saját hangom. - Gratuláloook! - Megcsókoltam. De pár pillanat múlva már Sergio hangját is hallottam, ahogy ordítva ünnepel. Odanéztem, és nem messze tőlem a fehér mezesek egymás nyakába borulva ünnepeltek. Elengedtem Crist és a kezét szorongatva siettem oda a többiekhez. Akin fehér mez volt, megöleltem, és gratuláltam. Egyszerűen hihetetlen volt ezt átélni.

- Végre újra BL győzelem! - ölelt meg szorosan Iker. - El tudod hinni? - Látszott, hogy ő nem tudja elhinni. EB és VB győzelem után, ő még mindig nem tudja elhinni a BL győzelmet. Szorosan megöleltem Casit, és hagytam, hogy megpörgessen.

Földöntúli érzés volt ott állni a Wembley gyepén, és a Real Madriddal ünnepelni. Fernandot is láttam pillanatokra, ahogy gratulál, és láttam a barcás játékosok mellé térdelni, akik többsége a földön ült, és próbálta a vereséget feldolgozni. A közelben éppen David kelt fel, és indult az öltözők fel. Oda futottam hozzá és megöleltem. Nem mondtam semmit, féltem, hogy a szemébe nevetek, és az még tőlem is szemétség lett volna. Egyszerűen megöleltem és rámosolyogtam. Az arcára erőltetett egy mosolyt és biccentett egyet, majd továbbment. Nagyrészt minden barcás gratulált a győztes gárdának, de ez leginkább a spanyol játékosokra volt jellemző.

Visszafutottam a csapathoz, és Mout is megöleltem. Nevetve ölelt vissza.

Cris elkapta a derekam, mikor elengedtem az edzőjüket.

- Mit szólnál hozzá, ha hozzám költöznél? - kérdezte. Olyan boldogság volt az arcán, amit épp ésszel fel fogni sem bírtam. Neki nagyon fontos volt a BL. Ő nem élte át, milyen EB-nek és VB-nek lenni. Bár a spanyoljaim arcán is pontosan ugyanazt láttam, mint Crisén. Felfoghatatlan, elmondhatatlan boldogságot, felszabadultságot.

- Örülnék neki - nevettem. - Nem költöznék messzire. - Ő is nevetni kezdett és megcsókolt. Még a csókjában is boldog izgágaság érződött. Lejátszottak egy meccset, de mindenki úgy tombolt, mintha teljesen kipihent lenne. Hihetetlen erőt adott nekik a győzelem.

Mikor a díjat vették át, a háttérben voltunk Fernandoval együtt. Fotós legyen a talpán, aki jó képet tud csinálni az ordítozó, ugráló, táncoló, daloló Real Madridról.

Forma 1-es Világbajnok soha nem lehetek, ezt a lehetőséget elvette tőlem az élet, pedig ez volt a legnagyobb álmom, de a legjobb barátaim hihetetlenül boldogok voltak, és ez nekem felért egy VB címmel.

A barátaim. A pasim, és egyben nagy szerelmem. 3 év kellett ahhoz, hogy anyu halálát igazán feldolgozzam, és kicsapongás után révbe érjek, és büszkén ölelhessem a párom, aki éppen a világ egyik legboldogabb embere. Igaz, nem miattam, hanem a foci miatt, de én nem az a típus vagyok, akit ne kötne le, és ne örülnék iszonyatosan a győzelmüknek. Hiszek ők az én barátaim és ők a családom is. És büszke vagyok rájuk, ahogy arra is, hogy valaha Forma 1-es pilóta lehettem. Kiváltságos életem volt, van és lesz. Csak most kezdtem el ezt igazán értékelni. A halál szele tényleg sok mindenre ráébreszt.


Mindenkinek ajánlom, aki miattam szerette meg a focit, és főleg azoknak akik miattam néznek már máshogy(pozitívabban) Sergio Ramosra, vagy Cristiano Ronaldora.

HALA MADRID!!!


6 megjegyzés:

  1. Még mindig tartom magam ahhoz,hogy ronda módon oldottad meg Jaime és Ami dolgát,és ezért nagyon irgum-burgum! Ilyen ronda megoldást szerintem még nem csináltál a történeteidben sose...fujj. :D Ami pedig ismét nagyot esett nálam...bár amivel érveltél,az elgondolkodtatott,de végül arra jutottam,durva mérlegelések után,hogy ő nekem a legunszimpatikusabb főszereplőd. But i love you :D

    kíváncsi vagyok a többiek reakciójára bizonyos dolgokban...:D én is nagyon szeretném,ha mindenki leírna mindent,ami az eszébe jut,mert a borzalmasan kíváncsi,sajtós-orientált lelkem nagyon várja a véleményeket :D szóval tényleg,mindent,ami az eszetekbe jutott ezzel kapcsolatban! ide,vagy privátba,ha nem akarjátok Gooffnak elmondani :D nem adom neki tovább :D (schnappie@freemail.hu) :D

    A befejezés nálad szokatlanul csöpögött a cukorsziruptól.Nagyon nehezen vette be a gyomrom...de aztán eszembe jutott a Miss Norton befejezése,és rájöttem,hogy inkább ez a vég,mint az ottani...még egy oylan megrázkódtatást rohadtul nem akarok átélni.:D akkor már inkább a szivárványok üveggyöngyökkel és Cris csípójével :D

    VálaszTörlés
  2. Megjegyzem,aki még nem látta Cristiano Ronaldo csípőjét,feltétlenül keressen róla képet,mert ilyen eszményi férficsípőt nem láttatok a világon :D

    Ennek a történetnek is nagyon sokat köszönhetek.Nem annyit,mint a Missnek(mert semmi sem fogható hozzá!),de nagyon fontos dolgot köszönhetek neki: a józan ítélőképességem elnyerését,megszabadítva a média és az irigyek által keltett előítéletektől. Mert tudom ÉRTÉKELNI Cristiano Ronaldót. A tehetségét eddig is elismertem keserűen,de most már teljes szívvel látom,hogy bizony,a hisztijei a máz,amik mögött ő egy felettébb érdekes és értékes ember.Megint egy dolog az ezer közül,amit köszönhetek Neked, te kis manipulatív :D imádlak (L)

    Sergio Ramost pedig a sajtó nélkül sikerült nem szeretnem :D azt válallom,az én döntésem volt. Máig nem tudom,hogy pontosan miért nem szeretem.:D De nem érzem a szívemben azt,hogy róla meggyőztél volna.Még mindig ellenszenv van bennem iránta. Allah tudja,miért. :D

    akkor ezennel hivatalosan is lezárom magamban ezt a történetet.Meglepően könnyen ment,annak ellenére,hogy imádtam a ficet,minden pillanatát,minden különbségét és egyediségét.És rájöttem,hogy miért olyan könnyű itthagynom. Ez is a Miss miatt van,azt hiszem. A Misstől való elbúcsúzás egy olyan volumenű dolog volt,ami után egy ilyen "rövid" történetet könnyű itt hagyni.

    És ugye, tegnap(előtt?) megint rájöttem,hogy nem vagyok túl a Missen. Talán ő az életem kibaszott fanficszerelme. :)

    a konfliktusos.

    VálaszTörlés
  3. Ööööööööööööööö :D Szerintem is rondán ráztad le Hájmét, de legalább meghagytad nekem. xD Jó volt, hogy behoztad Hannát, és hatalmas volt, ahogy Ami átverte a pilótákat. :D Miből gondolom, hogy ez személyes élmény?:P Kár, hogy vége. Mikor elkezdted küldözgetni az első részeket mailben, nem hittem, hogy tényleg ennyire fogom vágni a folytatást/végkimenetelt. És igen, gratulálok, velem is megszerettetted Crist, legalábbis a Te Crised, és remélem, hogy a valós életben is ilyen a srác. :)
    Na, majd még sztem visszatérek, most egyelőre ennyi
    A.J.

    VálaszTörlés
  4. Amikor olvastam, hogy ez az utolsó rész, elkezdtem féleni. Nagyon félni. Az eddigi történeteid után nem nagyon mertem happy endben reménykedni. Na de kezdjük az elejéről.
    A buli az jó volt :D Megnézném ahogy Seb táncol :P Viszont valahogy Hannah nem volt odaillő. Talán csak azért mert keveset látjuk, de vhogy kivülállónak tűnt, viszont az tetszett ahogy Ami próbálja feloldani mind Hannah mind az F1esek gátlásait :P A buli vége viszont nem tetszik. Ez a 4es hááát... oké hogy jóban vannak de azért ne ennyire. Én bírom Jaimét miért kellett így befejezni ezt a kapcsolatot?? Amúgy meg még vártam volna hogy Ami után megy, ez így nagyon sima volt :S
    Cris... nem lepődtem meg. Viszont az nagyon furcsa hogy Sergio ilyen könnyen veszi. Persze ott van Lara de mégiscsak együtt voltak fél évig. És elértünk a végére. Örülök hogy Ami megtalálta a boldogságot.
    Összességében a történetről: imádtam!!!! Legjobban a párbeszédeket. Ahogy tudták egymást szivatni, beszólogattak egymásnak a szereplők... Fantasztikus!! Nálam Sergio magasan vezet Cris előtt, de elérted hogy őt is más szemmel nézzem. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. A focit már eddig is szerettem, de nem vagyok Real-drukker. Azt persze elérted (előre tudtam, hogy így lesz xD), hogy más szemmel nézzek Ramosra és Ronaldora. Némileg megkedveltem Őket, na! És mivel az én csapatom az idén nem vitézkedik a BL-ben, a Real-ért fogok szorítani, ígérem. :) Ezt vedd személyes sikerednek! :D
    Komolyan mondom, furcsa volt boldog végkifejletet olvasni a Te tolladból, de azért persze jólesett. Az a négyes összegabalyodás nekem is sok volt egy picit, de ez van. Ami pedig Jaime-t illeti, kezdettől fogva érezhető volt, hogy ez a kapcsolat nem tart soká, viszont a Chris-es dologból még bármi lehet. És jó is, hogy így lett. Jó volt olvasni ezt a történetet is. És Rékával kell, hogy egyetérsek, ezt a ficet sokkal könnyeb "letudni", mint a Misst. (Az még mindig kísért. Ráadásul most újraolvasom nem először.)
    Köszönjük ezt a történetet!
    Dina

    VálaszTörlés
  6. Most értem a végére, és próbálom kicsit összeszedni a gondolataim. Az első talán az, hogy nem erre számítottam. Az utolsó fejezet címéből (Néha ami csak egy kalandnak indult, valami igazivá változhat.) Sebire gondoltam egyből, ami egy furcsa dolog, mert egészen kábé egy hónappal ezelőttig, ha valaki azt mondja, hogy egy ficben annak fogok szurkolni, hogy a főszereplő Vettelel jöjjön össze, nemes egyszerűséggel az arcába röhögök. Csak hogy jött a Csillogó Cirkusz. És ahogy ott elmondtam, eleinte nem szerettem benne Sebit, de körübelül a tizedik fejezetnél elkezdtem szimpatizálni vele, és azóta ez így van. Csillogó Árnyékban tovább tetőzted a dolgot, és itt már odáig fajultak a dolgok, hogy egyenesen azt szajkóztam magamban, hogy Sebivel kell összejönnie.
    A címre visszatérve amúgy, átgondolva pártatlanul (jézus, valaki üssön meg, mert Sebi-párti lettem :D) tényleg Crist takarja, de hova nekem gondolkodni... :D
    Sőt, befejezést illetően, voltak részek, ahol az is átfutott a fejemen, hogy Amit kinyírod a végére (tanulva a Csillogó Cirkuszból)
    A Jaime-vel való kapcsolatát sajnáltam Aminak, ők olyan kis cukik voltak, és nem tudom miért, talán a görcsös ragaszkodásom az F1-hez, meg mert amúgy is bírom a fejét, szóval arra vitt, hogy ha már nem Sebi, akkor legyen Jaime.
    Igazából Crissel sincs bajom (meg Sergivel se volt, bár a Sergis időszak nagy részénél Sebiért sírtam :D, és igazi mennyország volt számomra, mikor azok ketten összefeküdtek, de legnagyobb sajnálatomra nem lett belőle több - bár lehet így a jobb) És mos mondanám, hogy nem Crist képzeltem el Ami mellé, de utólag átgondolva nem tűnik rossz választásnak, mert végtére is Jaime-vel hiába voltak édesek, ez kicsit ilyen kamasz-szerelem feelinget keltett (megint csak utólag átgondolva. :D) Mellesleg, hamár Jaime, akkor kifejezetten tetszik az ötlet, hogy őt lépteted Webber helyére... :D
    Barcás vagyok, világ életemben az voltam, így nem örülök, hogy a Realnak adtad a kupát, de ez egyszer szemet hunyok efelett.
    Annyira durva, mert az írásaid (tök mindegy, hogy erről a Csillogó Cirkuszról vagy a Csillogó Árnyékról beszélek-e - Misst még nem olvastam, de az a következő :D) hihetetlenül magukkal ragadnak. Nem hittem, hogy ilyen van, ameddig el nem kezdtem tőled olvasni. Mondjuk legdurvábban a Csillogó Árnyéknál jött ki, ahol, ha Barbi depis, nekem sincs kedvem semmihez, ha boldog, vagy örül valamivel, velem is madarat lehetne fogatni. És ezáltal nagyon durván tudod befolyásolni az emberek érzéseit. És itt is az volt, (ide akartam kilyukadni a kitérővel), hogy, akit Ami szeretett, azt én is szerettem (szerettem Sergit, de Sebinek szurkoltam - ha ezt még egyszer megemlítem komolyan képen törlöm magam... xD) És itt is megvan az "érzésátadós" dolog, bár szerintem nem annyira durva magasztos szinteken, mint a Csillogó Árnyékban.
    Villát, Ikert, Piquét, Nandot meg a kis családját imádtam, és még azt is elnéztem neki, hogy a Chelsea-be igazolt. Azt hiszem, most sikerült rajta túltennem magam rajta (meg az VB-s pocsék formáján), az által, hogy megmutattad kicsit az ő szemszögét (nem konkrétan, de az ő elmondásait, hogy hogy érzi magát)
    Most más több nem jut eszembe, de valószínűleg az elkövetkezendő néhány napban ezen fog kattogni az agyam, úgyhogy valami még tuti eszembe jut majd. Aztán meg belevágok a mindenki által emlegetett Missbe (kicsit lemaradva érzem magam, de sebaj :D)
    Dorcsy

    VálaszTörlés